SFO

Kernehuset SFO

Kernehuset er navnet på vores SFO. Kernehuset kan benyttes af alle elever fra 0. til 9. klasse. Nedenfor er de praktiske detaljer om Kernehuset.

Åbningstid
Mandag til fredag fra kl. 6:30-17, fredag fra kl. 6:30-16.

Morgenmad
Der er morgenmad kl 6.30-7.50 bestående af havregryn eller cornflakes og på en heldig dag en lun bolle i Kernehuset. Børnene kan også spise medbragt morgenmad.

Lokaler
SFO holder til i Kernehuset med indgang i hjørnet af den store skolegård. Der udover kan SFO gøre brug af gymnastiksalen og vores store udeområder, og indimellem også klasselokaler.

Registrering i Tabulex
Ved indgangen i lille skolegård, ind til den lange gang, er der en skærm hvor børnene skal registrere sig i Tabulex ved ankomst, og når de tager hjem.

Tøj
Der skal hver dag være overtøj og skiftetøj i barnets garderobe passende til det aktuelle vejr og årstid.

Fuldmagt
I skal give besked, hvis andre henter jeres barn, enten via Tabulex eller i papirkalenderen i Kernehuset.

Ferie
Vi minder om, at vi i ferieperioder normerer personale efter hvor mange børn der er tilmeldt, så vi forventer barnet kommer, hvis man har tilmeldt til pasning.