Trivsel, Fællesskab og Høj faglighed - Vi står sammen om at skabe livsduelige børn og unge, der kan møde livet med robusthed

Tybjerg Bygade 3

4160 Herlufmagle

06:30 - 17:00 (16:00)

Mandag til torsdag (fredag)

Støtteforening

Når dit barn går på Tybjerg Privatskole, er du automatisk medlem af støtteforeningen.

Støtteforeningen har til opgave at indsamle midler til Tybjerg Privatskole. Det kan være igennem arrangementer, lotteri, fondsansøgning, sponsorater og lignende.

Støtteforeningen står for at hjælpe og afholde arrangementer på Tybjerg Privatskole. Vi sørger blandt andet for:

• Forplejning til arbejdsdagen i april
  • Bod ved sommerfesten i samarbejde med 3. klasse
  • Bod ved første skoledag i samarbejde med 5. klasse
  • Tjener penge til Støtteforeningen på Assendrup gård ved Åbent Landbrug hvert andet år
  • Halloween fest, som arrangeres sammen med Kernehuset
  • Risengrød til alle skolens børn 1. december
  • Forplejning til fastelavn
  • Bod ved hyggearrangementer for eleverne.

Har du lyst til at hører mere om Støtteforeningen eller give en hånd til et af vores arrangementer, så kontakt gerne støtteforeningens formand. Alle former for hjælp modtages med stor tak!

Er du interesseret i at donere et økonomisk bidrag til Støtteforeningen, så benyt gerne vores konto: Sparekassen Sjælland reg. nr. 5292 konto nr. 191302.

Støtteforeningens bestyrelse

• Anja Skov Sørensen (Formand) – mail adresse: Anja.300881@gmail.com
  • Carsten Juul Madsen (Næstformand)
  • Katja Faurschou Jensen (Kasserer)
  • Johnny Petersen
  • Majken Mosvang
  • Julie Lundsgaard Kronbach-Andersen
  • Pernille Skrædergaard
  • Mai-Britt Sieben Hansen
  • Kristian Durin Berthelsen

Støtteforeningen har i 2019 modtaget støtte fra Spangenberg & Madsen

Spangenberg & Madsen logo

Støtteforeningen har i 2017 gennem LAG modtaget støtte under EU’s Landbrugsfond for Udvikling af Landdistrikterne.

LAG og ELFUL logoer

Sponsorgaver modtaget af Støtteforeningen.