Job på skolen

2 nye undervisere til dansk, tysk og musik

Til vores fantastiske skole i Tybjerg søger vi 2 engageret medarbejder til fortsat at skabe en meningsfyldt, tryg og lærerig hverdag for vores ca. 180 børn og 28 voksne, fordelt fra børnehaveklasse til og med 9. klasse.

Vi er en skole i udvikling, som søger 2 kompetent medarbejdere til at varetage 1,5 fuldtidsstilling, der skal kunne varetage undervisningen i dansk i mellemtrin/udskoling, tysk i mellemtrin/udskoling, og musik i indskoling/mellemtrin.

Du skal kunne tiltræde senest pr. 1. august 2024.

Læs mere i stillingsopslaget.

Ansøgning sendes via ofir.dk. Ansøgningsfrist er onsdag 15. maj 2024 kl. 12.00.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Uopfordret ansøgning

Vi modtager gerne uopfordrede ansøgninger.

Vores skole er fortsat i rivende udvikling med tilgang af nye elever, så vi kan løbende få behov for at udvide personalegruppen.

Send ansøgning med cv til skolelederen.