Skolebestyrelse

Skolebestyrelsen består af 7 medlemmer og 2 suppleanter, der vælges af generalforsamlingen hvert år i marts måned. Medlemmerne er valgt for to år ad gangen og valgperioderne er forskudt, så der opnås en kontinuitet i bestyrelsens arbejde. Bestyrelsen har ca. 8-10 møder om året.

Bestyrelsen arbejder med de overordnede, strategiske rammer for skolens virke og er optaget af, at alle forældre føler sig inddraget i arbejdet med at skabe en anderledes skole, hvor Fællesskab, Trivsel og Høj Faglighed er de bærende værdier.

Alle referater og åbne sager offentliggøres på skolens intranet og har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte bestyrelsens formand.

Bestyrelsen kan kontaktes via skolens kontor.

Medlemmer

Maria Pedersen
Formand for skolebestyrelsen
Anja Skov Andersen
Næstformand for skolebestyrelsen
Louise Kondrop Aabo
Louise Kondrup Aabo
Sekretær for skolebestyrelsen
Rikke Louise Wedel Müller
Formand for økonomiudvalget
Medlem af skolebestyrelsen. Formand for økonomiudvalget
Katja Faurschou Jensen
Medlem af skolebestyrelsen
Ronnie Jensen
Medlem af skolebestyrelsen
Pia Quaade
Suppleant til skolebestyrelsen

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.