På Smiley-tur hjem til Kirsten

Torsdag d. 15. september 2022 var vi i 3. kl. hjemme hos vores lærer Kirsten og hendes mand Morten.

Vi havde opnået vores mål: 60 Smileys i dansktimerne i løbet af de sidste måneder inden sommerferien. Smileyerne bliver givet for gode timer med koncentration, ro og samarbejde. Det var anden gang vi var hjemme på Smiley-tur hos Kirsten. Sidste år var Kenneth også med. Han lærte os at skyde med pusterør og bue og pil. Sidste år lavede vi bolcher i køkkenet, i år lavede vi pandekager – mums! Begge gange havde vi fået lov til at medbringe elektronisk legetøj. Nogle havde Ipads og mobiltelefoner med, andre fjernstyrede biler, droner og legetøjshunde. Her hos Kirsten var der også to rigtige hunde, som vi kælede med og kastede bolde til. Morten har også en masse elektronisk legetøj, f.eks. de gamle 80´er bip-spil – og sjove hjernevridere, som vi måtte løse. Nogle spillede melodier på klaveret. Vi var også ude i haven og hoppe på trampolin og samle frø og jordbærplanter til indskolingens høstfest, som er på tirsdag. Sylvesters drone fløj mange 100 meter ned ad vejen ind i naboens have, fordi det blæste meget! Emma fik sin ene finger i klemme i en dør og Sofia brændte sig på pandekagepanden – men ellers gik dagen rigtig godt!
Mange hilsner fra 3. klasse.

Comments are closed.