• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Arbejdsdag

21. april 2018 kl. 09:00 - 16:00

En gang årligt afholder vi arbejdsdag på Tybjerg Privatskole.

Arbejdsdagen er altid en hyggelig dag med forældre og børn, der trækker i arbejdstøjet. Da vi er en privatskole er det vores håb – og forventning – at så mange som muligt deltager i dagen og bidrager med deres indsats. Gøremålene på arbejdsdagen er mange og dækker alt fra malerarbejde, rengøring, restaurering af legeredskaber, beskæring af buske og træer til anlægsarbejde, diverse tømmerarbejde ude og inde, workshops og meget andet. Alt sammen arbejde der i sidste ende er til glæde og gavn for vores alle sammens børn.

Skolens støtteforening sørger for servicering med mad og drikke.

Udover at vi får løst en masse arbejdsopgaver giver det masser af netværk blandt alle os forældre. Så vel mødt til arbejdsdagen den 21. april 2018 🙂

Dato:
21. april 2018